elngme
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elngme

elngme

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب

كاتب الموضوعرسالة
elngme
Admin
Admin
elngme

عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب   عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب Icon_minitime1الأربعاء فبراير 13, 2008 12:19 pm

اولا وقبل كل شىء
عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب 50519350qw5عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب 50519350qw5عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب 50519350qw5عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب 50519350qw5
كله يهتف كله يقول.. المنتخب المصري مش معقول
عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب Baa7r8704613923aiam7عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب 50519350qw5عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب 50519350qw5 عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب 50519350qw5 عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب 50519350qw5

شاهد مدينتك او منزلك مباشرة من الفضاء حصريا برنامج حجمه 0.5 ميجا لعيونكم <hr style="COLOR: #b1bbcf" SIZE=1>
برنامج
Virtual Earth 3D beta
الثمن
مجاني
الحجم 0.50 Mo
بيئة العمل WinXP

البرنامج Virtual Earth 3D beta من أروع البرامج لرؤية منزلك من الفضاء
وهو أكبر منافس لبرنامج la nasa وحجمه صغــــــــــــــير جدا حيث لا يتعدى 0.50 ميجا

شاهد هذه الصورة ثم احكم بنفسك

عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب Virtual-earth

للتحميل
http://www.mega4upload.com/download-m.php?id=Wv3BoHoKbpgovarJAm6Y

تحياتي لكم

عاوز تشوف بيتك من الفضاء وثلاثى الابعاد اتفضل هنا رهيييييييب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-